25 Şubat 2015 Çarşamba

Bazen Ben

erinirim geceleri uykuya dalmaya zor gelir evet aslinda sanki bi pandomim sirkteki palyaçonun hastasi var gibi aklimda sizofren olmaya uzagim ama ne bileyim eksik gibi birseyler yapmadigim birsey var.Bu günler de içimde birinin yoklugu veya bir duygunun eksikligi degil bir sabah uyaniyorum kelebekler var sanki elinde alevli bir mesaleyle karincalari kovalayan bir çocugun kendini tanri hissetmesi gibi,bir sabah kalkiyorum içimde eksik birsey var unuttugum duman istiyor canim sebebi sanirim dünkü çocugun alevlerinden birsey kalmis olmasi içimde ama yetmiyor.. Bir anlam veya bir yük katmak istemiyorum omuzlarima sadece mutlu olmak istiyorum sonra bir müzik açiyorum gözlerimi kapatiyorum yasadigimin hissiyatini bununla almak güzel sey.Müzikten zevk almak adrenalini sevmek bunlara sahip olanlar ben ve benim gibiler sansliyiz sonra kendime geliyorum ve inan ki hayal gücüyle sarilmis biri olmaktan mutluluk duyuyorum bazen bazi yerlerde bazi sikici insanlarlayken dalip gidiyorum ucsuz bucaksiz ve hakimi benim düsünsene hani kaderinin kontrol altinda oldugunu bilmek ne kadar kötüyse ordayken kontrolün sende olmasi kafandakileri içindekileri disariya vurmak birseyler yapmak yaratmak güzel sey ve çogu insan bundan mahrum onlara aciyorum mutlu olmak için çok seye mecburlar bense kagit kalem silgiye ve yaninda eglenebildigim ucsuz bucaksiz benim gibi insanlara somut seylerle zevk alan insanlar gerçekten üzülüyorum onlarin kitaplara izleyebilcekleri birseylere hakkinda konusabilcekleri insanlara ihtiyaçlari var. ben mi ? mutlu insanlarla çay içerek mutlu olabilirim müzigi seven insanlarla mutlu olabilirim yaratici insanlarla mutlu olabilirim sanirim benimde insalara ihtiyacim var ve seçimlerim ne kadar berbat olasada ben her sabah yine uyaniyorum siz uyanmiyorsunuz siz kalkmak zorundasiniz birseyler yapmak için sartlanmis insanlar ben ruhumla yasiyorum soyutu seviyorum duvardaki siyah lekelerden sekiller yaratmayi seviyorum aklimda sizler yarattigim sekillerle muhabbet ediyorsunuz ben yolda yürürken yerdeki taslarin sekilleriyle oynayabiliyorum güzel seyleri saklamayi seviyorum ama anilar degil anilar elbet bir gün beraberinde hüznü getircek güzel bir sarkiyi dinlemeyi seviyorum güzel bir resme bakmayi seviyorum ama siz sarkiyi dinleyenlere fikirlerini soruyorsunuz resmi saklayandan satin almak istiyorsunuz birseyleri yapmak için baskalarinin yaptiklarini almak veya sahiplenmek zorundasiniz ben mi ben bilirsin ya yumagi kovalayan bir kedi gibiyim kovalarim anlarsin ya yakalasam bile ne yapcagimi bilmem ben sadece yaparim çünkü ben insanlar ne der diye düsünmek zorunda degilim ben yani bilirsin iste benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder